Téma: Zkušenosti s cd HK HD970
Tohle téma jsem překopíroval z threadu "Na čem posloucháme", abych to tam nezasíral
fedor napsal:
Bobiku, jaké máš zkušenosti s cd HK HD970? Já teda moc dobré ne sad. Teď se ho právě pokouším reklamovat.
Zvuk má výborný, to je pravda, ale to je všechno. Mechanika (asi DVDéčková) má strašně vysoké otáčky, takže pokud není cd perfektně vyvážené, tak hlučí a vibruje. Třeba cd JAR - Main Kampfunk, které má vykrajovaný okraj se přehrávat nedá vůbec - je to rámus jak když zapneš ventilátor. Musel jsem si vypálit kopii, abych to mohl vůbec poslouchat.
Další věc je, že šíleně dlouho načítá. Zlatý starý dobrý Technics !
To všechno bych ještě skousnul, ale reklamuji ho proto, že některé cdéčka načítá špatně - seká se, hlásí error, někdy se chytne až třeba napotřetí, někdy vůbec sad.
Kdyby to bylo u vypálených cdr, tak si řeknu ...no budiž - je to blbě vypálený, - ale ty to čte normálně a u originálů (čistých, bez škrábanců, dokoce zcela nových) se to seká. Jsem zklamaný - u výrobku s cenou EISA za 9 tisíc jsem čekal větší kvalitu.
Reklamace zatím také neprobíhá bez problémů: minulý týden jsem to vezl (dle instrukcí v záručním listu k reklamaci do zběrného místa - prodejna Datart Megastore (mám to 40km). Včera mi volali, že si pro to mám přijet, a poslat si to sám (do Košic !!!), a že už ta dohoda mezi Datartem a DSI neplatí. Trochu mě uklidnili až když jsem volal do DSI, a tam mi řekli, že si pro to přijede svoz na mou adresu. Tak doufám, že to nakonec dobře dopadne.
check napsal:
Zboží reklamujeme tam, kde sme ho koupili, oni musí provést reklamaci. Když né podobrým, tak ČOI.
fedor napsal:
To máš sice pravdu, ale kupoval jsem to přes internet a tam je to trošku jinak než v kamenném obchodě. Zvlášť, když jsem si pšečetl obchodní podmínky onoho obchodu (http://www.hifipartner.cz/podminky.aspx) - "...V případě potřeby můžete záruku uplatňovat přímo v autorizovaném servisu. Veškeré nabízené zboží je oficiálně dovezeno do ČR, má platný záruční list a plný záruční servis v ČR. Zákazník nese náklady na dopravu reklamovaného zboží k prodávajícímu nebo do servisu.
Vzhledem k charakteru a specifikům prodeje zboží po internetu není prodávající schopen zaručit, že k poškození zásilek během přepravy nedojde..." - Dovedeš si představit, co by si ten přístroj zažil, kdybych ho posílal poštou (myslím, že na téma Česká pošta tady bylo celé vlákno)? Proto jsem ho dovezl osobně, přesně podle instrukcí v záručáku do Datart Megastore. jen podotýkám, že autorizovaný servis je v těch Košicích.
No nic, paní z DSI mě ubezpečila, že pro to ke mě přijede jejich přepravní služba, odveze to zdarma, a že s tím mají jen samé dobré zkušenosti hmm - tak jsem zvědav.
Thales napsal:
Co má firma v obchodních podmínkách je naprosto nezajímavé. Podstatněe je co říká zákon. A zákon říká že prodejce je povinen zboží vyreklamovat a dokonce musí uhradit náklady s reklamací spojené. To znamená že když jim to budeš posílat balíkem protože jsi třeba z daleka tak ti ten balík musí proplatit. Tedy pokud se něco nezměnilo. To že se to tak prakticky nečiní je věc jiná. Takto to bylo pár let nazpět ale nechce se mi to teď přesně hledat. S prodejem přes internet je to to samé - jediná změna oproti normálnímu prodeji pokud vím ježe se prodlužuje lhůta pro vrácení bez udání důvodu z týdne na dva týdny.
Pokud k tomu někdo něco má sem s tím