Jít do obsahu fóra

Nejsi přihlášen. Přihlas se nebo se zaregistruj.


(Stránka 1 z 3)

Audioweb.cz » Reproduktory » Vlhkuodolné repro do jeskyně

  Stránky: 1 2 3 »»»

RSS

Příspěvky [1 až 20 z 58]

Téma: Vlhkuodolné repro do jeskyně

Zdravím všechny DIY nadšence!
Mám asi na zdejší poměry trochu zvláštní dotaz: hledám nejvhodnější reproduktory na stavbu boxů, které budou hrát v jeskyni.
Tzn. velká vzdušná vlhkost....
Chystám se stavět prostorovou multimediální zvukovou instalaci a kromě hudebních kompozic musím vyřešit i samotnou audio techniku. Vše mám, jen mi teď schází repráky. Přiznám se, že skrze hi-fi a stavbu beden jsem spíše intuitivní začátečník, proto se raději zeptám zkušenějších. ( i když už jsem taky něco málo postavil). Jsem zvyklý na studiové monitory a rád bych se dostal s detailem ve středech a výškách co nejblíže studiovému poslechu. Peníze ale na to nemám....

Abych to upřesnil - celá práce je zaměřená na průzkum možností prostorového zvuku.
jde mi o stavbu 10 repráků připojených na 2receivery YAMAHA RX-V363 (6-8Ohm, uvádí 100W/kanál, ale vzhledem k tomu že 5 kanálů má dohoromady jen 250W zdroj, tak to laicky vidím, že repro 30W RMS bude dostačující - nehodlám to nějak solit - jde mi příjemný až ambientní zvuk).
K tomu bude ještě extra 250W subwoofer se zesilovačem ze stavebnice ALDAX. Subík budu řešit později ( opět nejde o ultra tlak, aby jeskyně nespadla, ale o dynamické až filmové spodky, které jdou co nejníž a zaplní prostor subbasovou energí. Subbas je kocnipován s velkou rezervou).
Takže surroundové bedny nemusí hrát co nejhlouběji - bohatě stačí tak od 80Hz výš.
Jde mi samozřejmě o co nejlepší detail, čitelnost, dynamiku a lokalizaci a to za rozumnou nepřehnanou cenu.
Na jednu bednu mám cenový limit cca 1000,- (bez materiálu na ozvučnici). Tj. středobas + výškáč + vyhýbka